2008/01/23

Kiállítás


18-án voltam egy kiállításmegnyitón a Vam Design Centerben, és ajánlom mindenkinek, már csak a hely miatt is. Egy régi bérház lett megcsinálva galériának, hihetelen terekkel, iszonyú hangulatosan.
Egyébként maga a kiállítás is jó volt( Hit-Erotika-Politika), vagyis inkább úgy mondom, hogy volt sok jó (kb 500 mű van kiállítva, a nagy számok elve alaján kellett jóknak is lenni:)).
Külön figyelembe ajánlom Csordás Zoltán festményeit (igazából miatta voltunk ott), Ő az én mesterem, tanítóm, kritikusom, kinek hogy tetszik, lényeg, h sokat köszönhetek neki, és bár most már inkább barátság alakult ki köztünk, azért még mindig sokat segít nekem.

A képet sajna nem én csináltam (mert kisbuta módon otthon hagytam a gépem), hanem a aVam oldaláról nyúltam, de amint lesz lehetőség lecserélem, becsszó!:)

Nincsenek megjegyzések: