2008/06/05

Hoppá

Vele futottam össze ma kerékpározás közben:

7 megjegyzés:

konok írta...

merre bicajoztál? ööööö, volna kedved kirándulni velünk? pl. most szombaton
http://akirandulas.freeblog.hu

Krone írta...

Pesten, a Gubacsi-híd felé a dunaparton:)
köszi, de most szombat tuti nem, nézem minnyá a blogot!

konok írta...

kéne járnom edzésre, és akkor találkozhatnánk is akár arrafelé...

Unknown írta...

Fotózni, azt nem igazán tudsz (még), de megnéztem a másik blogod is és a rajzok-festmények igazán tetszettek, pedig kemény (és hozzá nem értő) kritikus vagyok. Ahogy ígértem, küldök majd fényképeket és látni fogod, mennyi tehetség szorult belém.
Valaki az Orczy kertből, hahaha. :)

Krone írta...

Kössz a mindkét kritikát Ádám, egyre kiváncsibb vagyok a műveidre:)

konok írta...

Szombaton megyek edzésre:) összefutunk véletlenül az 52-es fkm-nél?

Krone írta...

Én tegnap jártam arra, meg úgy általában csütörtök délutánonként szoktam